Tuesday, September 28, 2010

28/9/2010

ABOUT LOVE


Want you to make me feel like I'm the only one in the world
Like I'm the only one that you'll ever love,

Like I'm the only one who knows your heart,
Like I'm the only one that's in command,
Like I'm the only one that you'll ever love,
Like I'm the only one who knows your heart
Cuz I'm the only one who understands how to make you feel like a (X), yeah!
just Only one...


这几天~
因为为了一点事情所以才不写blog
真的很烦。。。
原来给人拒绝的感受是那么的不好受
看到那套公主嫁到他们的爱情
真令人羡慕又妒忌!
有时真的很想尝下试试看。。。
但是我知道这是不可能的~
只能白白的幻想还是发霉
算吧!
心痛和伤心事我自己拿来的
人家都给了我答案回答了。。。
但是我真的很hurt下
只好面对现实
不要在想那么多
有一天我希望他可以回心转意
可以接受我
我会等你的
痴情对我来说是个很正常的事情
所以不要笑我!
haizz

No comments:

Post a Comment